پیش بازی استقلال خوزستان – پارس جنوبی جم؛ دوئل جنوبی ها در اهواز!

پیش بازی استقلال خوزستان – پارس جنوبی جم؛ دوئل جنوبی ها در اهواز!

وبسایت فوتبالی- دو تیم جنوبی استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم یکی دیگر از پیکارهای هفته نهم لیگ برتر را در اهواز برگزار می کنند.

شاگردان مهدی تارتار سال پیش در همین هفته ها سرشان به آسمان می سایید و صدرنشین لیگ برتر بودند؛ هرچند که در نیم فصل دوم افت کردند و آخر سر هم در میانه های جدول قرار گرفتند. با اینکه تیم تارتار جوان است اما تجربه خوبی از لیگ گذشته بدست آورده اند. ضمن اینکه حضور یکی دو بازیکن باتجربه در این تیم باعث شده تا تعادل خوبی بین جوانان و باتجربه ها بوجود بیاید.

اما برویم سراغ میزبان که آنها هم دقیقا وضع میزبانشان را دارند. تلفیقی از جوانان و باتجربه ها! مثلِ ایمان مبعلی و وحید خشتان! جالب است که هواداران استقلال خوزستان نسبت به وضعیت تیمشان در جدول ناراضی هستند و داریوش یزدی را مقصر شرایط موجود می دانند. اما با وضعیت مالی آبی ها و همین طور حضور بازیکنان کم و نام نشان نمی توان انتظار بالانشینی را از آنها داشت. هرچند که باخت 6 بر صفر این تیم در بازی آخرشان مقابل تراکتور هم به هیچ عنوان برای هوادار متعصب جنوبی پذیرفتنی نیست!

در حال حاضر هر دو تیم با 9 امتیاز در میانه های جدول قرار دارند. پارسی ها با 9 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و به دلیل تفاصل گل بهتر دو پله بالاتر از آبی ها هستند. استقلال خوزستان با همین 9 امتیاز و تفاضل منفی 5 در رده دهم ایستاده است و مابین این دو، ذوب آهن قرار دارد.

چهره ویژه: ایمان مبعلی همچنان نبض میانه میدان را به خوبی در دست می گیرد. با گذشته 9 هفته از لیگ برتر این انتظار می رود که مهندس میانه میدان آبی های خوزستانی موقعیت های بهتری برای مهاجمان تیمش بسازد.


هفته نهم لیگ برتر

استقلال خوزستان – پارس جنوبی جم

جمعه 27 مهرماه 1397

ساعت 17:00 ورزشگاه الغدیر اهواز

رتبه دو تیم: استقلال خوزستان با 9 امتیاز در رده دهم و پارس جم با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده هشتم.

بازی هفته قبل: تراکتورسازی 6 – استقلال خوزستان صفر ؛ پارس جنوبی جم یک – پدیده یک

محروم: دو تیم بازیکن محرومی برای این پیکار ندارند.

تیم داوری: حسن اکرمی، سعید علی نژادیان، فرزاد بهرامی و روح اله شریفی


2526